ماه بانو

ماه بانو

از جهانی پرهیاهو به گوشه ی دنج پناه اوردم شاید ارامش نصیبم شود

آخرین مطالب

گریه تو حموم

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۱۸ ق.ظ

خواستم حتما ثبت کنم هیچ وقت امشب وقتی تو حموم بود و از ته دلم گریه کردم و ارامشی که بعدش 

به فلبم وارد شد و هیچ وقت فراموش نمیکنم ...هیچ وقت 

خدایا مرسی که نگاهم میکنی امشب خیلی بهت نزدیک شدم خیلیییییی

قول میدم خود بهتری از خودم بسازم خودی که این 34 سال سن رو بشوره ببره ...دستامو بگیر خیلی بهت نیاز دارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۰
سارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی