ماه بانو

ماه بانو

از جهانی پرهیاهو به گوشه ی دنج پناه اوردم شاید ارامش نصیبم شود

آخرین مطالب

قرص های افسردگی

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ

تو این چند روز اتفاق خیلی خاصی نیوفتاد غیر از اینکه قرص های افسردگی و اعصابمو سر خود قطع کردم 

راستش خسته شدم انقدر قرص خوردم و خوب نشدم الان که دیگه 6 ماهه مداومه دارم میخورم 

تصورم این بود خوردن و نخوردنش یکیه 

ولی بعد از 4-5 روز فاجعه رخ داد وسواس فکری شدید بطوری که داشت دیوونم میکرد 

امروز احسان زود اومد خونه به طرز وحشتناکی گیر به خانوادش دادم بعدش سریع بعدش بلند شدم قرص هامو خوردم 

راستش فکر نمیکردم نخوردنش اینجوریم کنه انقدر وحشتناک

راستی سارا چی به روز خودت اوردی که اینجوری شدی؟

 

پ.ن)برم بگردم دنبال پروژه ی حسابداری خدا کنه پیدا کنم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۹
سارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی