ماه بانو

ماه بانو

از جهانی پرهیاهو به گوشه ی دنج پناه اوردم شاید ارامش نصیبم شود

آخرین مطالب

برنامه ی خوب افسردگیم

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۴۶ ق.ظ

این چند روز خبر خاصی نبود به جز امشب که یه برنامه ی خوب برای افسردگیم نوشتم 

از فردا به مدت یه هفته باید هر چی انرژی منفیه از خودم دور کنم 

سعی میکنم از فردا هر روز اینجا بنویسم که چقدر موفق شدم 

حرف های منفی ...صحبت در مورد ادم های سمی و ...

و از همه مهم تر فکر کردن درباره ی خونمون ...خونه ی که چندین ساله درگیر کارهای دادگاهش هستیم 

راستش حرف و فکر کردن درباره ی خونه خیلی ازم انرژی زیادی میگیره خیلیییییی

 

دیگه خبری نیست ..منم که دارم درس میخونم و امروزم دومین روز رژیمم بود که همه چی خوب پیش رفت :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۲
سارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی